kiwiissimsblogg

Direktlänk till inlägg 9 juli 2013

Familjen Bellson

Av Kiwii - 9 juli 2013 14:15

Okej, nu hade jag tänkt att presentera min absoluta favoritfamilj. Familjen Bellson

 

Familjen består av;  

Mamma Berit Bellson och Pappa Andrew Bellson

Båda två har väldigt hög matlagningsfärdighet samt gitarrfärdighet. Berit besitter egenskapen atletisk och är därför på level 7 i atletiska färdigheten (även om det inte syns så bra, höhö), och även i den konstnärliga färdigheten. Andrew däremot är väldigt händig av sig och är därför på hög nivå i den färdigheten. Denna familj är långt ifrån perfekt, men det är det som gör den speciell för mig.

 

Stella Bellson.

Stella är det äldsta barnet i familjen, och även det enda barn som är adopterat.

Fast nu är hon ju faktiskt inte barn längre. Hon har just växt upp till ungdom.

Hon besitter faktiskt höga författarkunskaper, och har skrivit flera böcker och fått flera royaltie-checkar. Hon är även duktig på atletiska färdigheten, matlagning, fotografi, trädgårdsarbete, och hon kan även rida lite. Säger det igen. Lite.

 

Cheddar Bellson.

Cheddar är lite av en hjärtekrossare. Han har haft många tjejer och alla har han dumpat genom ett enkelt, känslolöst sms.

Men nu på skolbalen gick det lite åt skogen för honom. Han hade ingen dejt men tänkte att han säkert skulle bli på G med någon tjej, så han tänkte inte mer på det. Väl på skolbalen gick han och frågade klassens populäraste kille (!?) om han ville dansa, men han svarade nej.

Då hamnade han i slagsmål med killens flickvän och stackars Cheddar fick dansa ensam med en ful blåtira i fejset den kvällen.

 

Mimih Bellson.

Mimih är lite av en rebell och har väldigt dåliga betyg i skolan. Trots det är hon väldigt smart och har hög färdighet i logik.

Hon har även en pojkvän som heter Josh. Mimih har faktiskt ett barn med honom.

Jag har en mod installerad som gör att tonåringar kan få barn. Inlägg om det kommer.

 

Lotus Bellson.

Lotus har väldigt bra betyg i skolan. Det kan bero på att hon besitter egenskapen geni och är på level 3 i färdigheten logik.

Lotus har inte levt så länge så mer har jag inte att säga om henne.

 

Afrodite Bellson.

Afrodite har jag döpt efter mina älsklingsböcker. Afrodite-serien av Ritta Jakobsson

Även  småbarn har ju egenskaper och Afrodite besitter de två egenskaperna klumpig och atletisk.

 

Jesse Bellson

Här har vi Jesse, tonåringen Mimihs son, och Berits barnbarn.

Jesses egenskaper är god samt ivrig.

Dylan Bellson

Och här har vi det sistfödda barnet, Dylan.

Dylan är inte Mimihs barn, dock han är hennes bror så du förstår nog vem som är mamman!

Dylan besitter egenskaperna geni och vänlig.


 

I detta lilla blåa tegelhus bor familjen.

Här klarar de sig bra med en källare samt två våningar över jord.


Jag hoppas ni tyckte om inlägget!



 
 
Thesimsans  :)

Thesimsans :)

9 juli 2013 15:38

Bra inlägg! :D

http://thesimsans.bloggplatsen.se

Kiwii

15 juli 2013 16:08

Tack så mycket! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kiwii - 24 augusti 2013 21:10


  Kvalitén är säkert jättedålig men, man kan iallafall titta. (hoppas jag)  Jag har även upptäckt att jag missbrukar ordet random....   ...

Av Kiwii - 24 augusti 2013 20:04

Japp! Nu verkar det som jag fått simslusten tillbaka. Det firar vi med en tråkig Del 3 av PGC Broberg! Såå kuul! Förlåt att jag är så flummig men "I'm sexy and I know it" spelas på radion och den gör mig så fnissig och ofokuserad..         ...

-

Av Kiwii - 4 augusti 2013 16:01


Ja, jag vet vad ni tänker. Ännu en okänd liten simsblogg som slutar uppdatera efter några inlägg. Ja, tyvärr. Eller nej. Men jag har liksom ingen simslust just nu. Så till dess blir det väldigt efterbliven uppdatering. Bjussar på en liten simsbil...

Av Kiwii - 22 juli 2013 10:56


Till er som har The sims Freeplay på mobilen vill jag ge ett litet tips till. När du spelar kan du skaka telefonen i ca. 5 sekunder så kommer din sim att spy! ...

Av Kiwii - 20 juli 2013 21:28


Nu har jag en ny header på bloggen! Visst är den fin? Det är Misansims som gjort den, ni får gärna gå och kolla in hennes blogg för den är helt AWESOME! :D  Jag ska bara visa upp headern i inlägget också men annars är det bara att scrolla uppåt ^...

Presentation


Hallojsan!
Jag som driver denna blogg är tolv år gammal och heter Tilde, men jag kallas för Kiwii. Jag har spelat Sims sedan 2008.
Här ska jag så ofta jag kan dela med mig av tips, nedladdningar, nyheter, simmar och mycket, mycket mer! Hoppas du trivs!

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vad gillar du att göra när du spelar sims?
 Skapa simmar
 Bygga hus
 Döda simmarna
 Leva livet med simmarna
 Allt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards