kiwiissimsblogg

Alla inlägg den 13 juli 2013

Av Kiwii - 13 juli 2013 20:00

Tjenare! Nu är det såhär, jag har ju en PGC sedan innan bloggen skapades, men eftersom ni inte skulle hänga med så bra då tänkte jag att det vore bäst att skapa en ny PGC. Här har ni Alessa Broberg!

  

Alessa har mintgrönt/ljusblått hår och skära ögon. (som ni ser jättebra på bilden)

 

Hon flyttade in i detta charmiga hus i staden Aurora Skies. (jag renoverade huset lite (!) eftersom jag inte gillade dess utseende.)

    

Det första hon gjorde var att skaffa ett jobb inom idrotten eller vad det nu kallas... Efter som hennes livslånga önskan är att komma till nivå 9 inom denna karriären.


 

Sedan gick hon på gymmet för att öva upp sin atletiska färdighet. Hon började med löpbandet, det gick inte så värst bra..

               

Kolla in hennes hand :S


När hon hade dushat gick hon och hälsade på en random snubbe...    

..som började flörta hejvilt med Alessa. Det visade sig att han var attraherad av henne eftersom deras stjärntecken matchade. 

 

Efter att han fick en liten makeover av mig gick de på bio tillsammans.

 

Och sedan vart Alessa akuthungrig så de gick på bistron och åt.    

Eftersom "killen-jag-inte-kom-ihåg-namnet-på" fick sin mat före Alessa hann han också äta upp maten först.

Då passade han på att störa Alessa mitt i måltiden. Som tur var var det värt att pausa ätandet en stund, eftersom han gav henne blommor, så gullligt!

  

Efter maten tog Alessa chansen att kyssa honom, men då vart han bara arg? Herregud bestäm dig karl!

 

Alessa verkar dock helt oberörd av detta pinsamma missöde.


Hoppas på ett längre inlägg nästa gång men efter detta så krashade mitt spel. Bajs..




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallojsan!
Jag som driver denna blogg är tolv år gammal och heter Tilde, men jag kallas för Kiwii. Jag har spelat Sims sedan 2008.
Här ska jag så ofta jag kan dela med mig av tips, nedladdningar, nyheter, simmar och mycket, mycket mer! Hoppas du trivs!

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vad gillar du att göra när du spelar sims?
 Skapa simmar
 Bygga hus
 Döda simmarna
 Leva livet med simmarna
 Allt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards